Gratis verzending | binnen 1-3 dagen in huis (PostNL)                                                         

Bestellen en betalen

Betaalmogelijkheden

Betaalmogelijkheden

Wij hebben 8 manieren waarop je bij ons kan betalen, namelijk: Ideal, Visa/Mastercard, Paypal, Sofortbanking, MisterCash/Bancontact, Billink – achteraf betalen, VVV giftcard en direct overmaken.

Billink - achteraf betalen

Heb je gekozen voor achteraf betalen via Billink dan werkt het nét iets anders. Na enkele dagen, ontvang je per e-mail een digitale factuur van Billink. Je hebt 14 dagen de tijd om de factuur te betalen. De betalingsgegevens zijn terug te vinden op de digitale factuur. Voor vragen over de betaling of factuur, neem contact op met Billink .

Betaling mislukt of geweigerd

Betaald met iDEAL, geen orderbevestiging ontvangen

Heb je betaald met iDEAL, maar twijfel je of je bestelling gelukt is of niet? Controleer eerst of het geld is afgeschreven. Als er geen geld is afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt. Je kunt dan de bestelling opnieuw plaatsen of de second-chance mail volgen die wij na enkele minuten versturen.

Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging van ons ontvangen? Het kan tot een uur duren voordat de betaling verwerkt is, wacht daarom eerst altijd even. Heb je na een uu nog geen orderbevestiging, neem dan contact op met onze klantenservice. Met behulp van je transactienummer kunnen we je snel helpen.

Afgekeurde creditcard betalingen

Het kan helaas gebeuren dat je betaling geweigerd wordt, dit is uiteraard heel vervelend. Wij vinden het belangrijk om onze klanten te beschermen tegen frauduleuze betalingen. Betalingen worden aan de hand van een groot aantal criteria goed- of afgekeurd. Een betaling kan bijv. worden afgekeurd als het adres niet overeen of wanneer de CVC code of vervaldatum niet juist is.

Afgekeurde Billink - achteraf betalen - betaling

Na het invoeren van jouw gegevens wordt er een credit check uitgevoerd op basis van de door jou ingevoerde gegevens. De mogelijkheid bestaat dat je naar aanleiding van deze check niet in aanmerking komt om gebruik te maken van Billink. Er kunnen verschillende redenen aan ten grondslag liggen waarom je niet in aanmerking komt om gebruik te maken van Billink. Indien je de exacte reden wilt weten waardoor de credit check jou heeft afgekeurd, dan dien je schriftelijk een verzoek hiertoe in te dienen bij Billink voorzien van een kopie van je paspoort.

Cadeaubon inwisselen

Cadeaubon of kortingscode toepassen

Cadeaubonnen van Kunst in Kaart zijn altijd leuk om te krijgen, maar nog leuker om er één weg te geven! Ga voor zekerheid en laat je ouders, opa & oma, vriend(in) zelf iets uitzoeken.

Betalen met een Kunst in Kaart kortingscode is eenvoudig. Bovenaan het betaalscherm kunt u de regel vinden: Heb je een kortingsbon? Klik hier om je code in te vullen. Klik op deze regel en vul de kortingscode in.

Bestelling wijzigen of annuleren

Kaarten

Kunst in Kaart maakt custom-made prints, welke uitgesloten zijn voor herroepingsrecht. Het herroepingsrecht is uitgesloten voor alle maatwerkproducten. Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie (zoals formaat en kleur) gedrukt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. Hieronder vallen onder andere alle druk- en printopdrachten. Dit betekent dat je reeds bestelde en ontvangen goederen die onder deze uitsluiting vallen niet zonder reden kunt retourneren. Onze drukkerij is 24/7 actief.  De verkoop is daarom na succesvolle betaling definitief. Mocht uw kaart beschadigd zijn of heeft u een andere vraag? Neem dan contact op met info@kunstinkaart.nl of via de live-chat op www.kunstinkaart.nl.
We ontvangen graag enkele foto’s en omschrijving van de klacht via ons contactformulier waarna wij het probleem hopelijk snel kunnen oplossen.

Lijsten

Indien onze lijsten niet aan jouw verwachtingen voldoen, kun je deze naar ons kantoor terug sturen (let op: verzendkosten zijn voor de koper m.u.v beschadigde levering). |Wij bieden je de mogelijkheid om de goederen maximaal 14 dagen na levering te retourneren in de origineel geleverde staat.
Stuur ons een e-mail naar info@kunstinkaart.nl en vermeld duidelijk je ordernummer.
Na ontvangst van de goederen wordt je bankrekening binnen 14 dagen gecrediteerd voor het orderbedrag.

Winkelbeleid

Voor meer informatie zie: winkelbeleid

Facturen

Ontvang ik een factuur?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging per mail dit is tevens je factuur. Heb je deze niet ontvangen, check dan even je spam/ongewenste mail. Wil je een zakelijke factuur, neem dan contact op.

Bezorgen en afhalen

Bezorgopties – PostNL

Gratis bezorging

Losse kaarten worden gratis verzonden via PostNL, dit geldt ook voor de PostNL afhaalpunten.

Ophalen in onze winkel

Op afspraak kun je je bestelling bij ons afhalen, klik hier voor routebeschrijving.

Status van je bestelling

Track & Trace

Wij proberen je altijd zo veel mogelijk op de hoogte te houden van jouw bestelling. Dit doen we aan de hand van een bestelbevestiging en een track & trace mail.

Nadat het pakket ons magazijn of drukkerij heeft verlaten, volg je het via de track & trace link die per mail wordt toegestuurd.

Pakket niet ontvangen

In de verzendbevestiging vind je de track & trace code. Controleer via de PostNL link of de tijdvakdindicatie van de levering mogelijk is verschoven of het de volgende dag wordt geleverd.

Controleer het bezorgadres, klopt dit niet? Neem dan contact op.

Heb je een niet thuis-bericht ontvangen in de brievenbus? Mogelijk is je pakket bij één van de buren afgeleverd of komt de bezorger op een nieuw bezorgmoment.

Is je kaart en of lijst beschadigd? Lees hier hoe je een klacht indient.

Adres wijzigen

Ben je onlangs verhuisd of heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd? Geef het zo snel mogelijk aan onze klantenservice. Wij kijken dan direct of we het adres van de zending nog aan kunnen passen.

Levertijd

Levertijd - kaarten

Nederland / België
De verwachte levertijd bedraagt 1 tot 4 werkdagen. Al onze kaarten worden (gratis) geleverd zonder lijst. De kaart(en) ontvang je in koker of enveloppe. (met uitzondering van ingelijste bestellingen)

Wereldwijd
Ons doel is om jouw bestelling binnen 8 tot 12 werkdagen bij jou in huis te hebben!
Al onze kaarten worden verzonden zonder lijst en ontvang je in een koker of enveloppe.
Na het bestellen van jouw favoriete kaart ontvang je een track&trace code van ons zodat je het proces van jouw bestelling altijd bij kunt houden!

Levertijd - Losse lijsten

De verwachte levertijd bedraagt 1 tot 2 werkdagen. Al onze lijsten worden verstuurd vanuit ons eigen magazijn.

Levertijd - Ingelijste kaarten

De verwachte levertijd bedraagt 3 tot 6 werkdagen. De kaarten worden vanuit de drukker bij ons geleverd (1-4 werkdagen) en vervolgens ingelijst verstuurd vanuit ons eigen magazijn.

Kwaliteit

Kwaliteit

Materiaal kaart

De kaarten worden gedrukt op 250 grams glanzend papier in CMYK / kleuren. Vanwege het feit dat een computer- / telefoonscherm RGB-kleur weergeeft, is er mogelijk een klein verschil tussen de kleur op jouw scherm en de werkelijke kleuren op papier.

Materiaal lijst

De lijsten zijn gemaakt van MDF hout. Onze wissellijsten hebben plexiglas, dat licht en onbreekbaar is. Naast dat dit glas een mooi effect geeft aan de kaart, is het ook beschermend. Op de achterzijde van de lijst zijn twee ophangogen bevestigd, zodat u de lijst zowel horizontaal als vertical kunt gebruiken. De breedte van de lijst is 30 mm. Diepte 15 mm.

Webwinkel Keurmerk en klantebeoordelingen
Updating…
  • Geen producten in je winkelmand.