Bestellen en betalen
Betaalmogelijkheden
Betaalmogelijkheden
Wij hebben 8 manieren waarop je bij ons kan betalen, namelijk: Ideal, Visa/Mastercard, Paypal, Sofortbanking, MisterCash/Bancontact, Billink – achteraf betalen, VVV giftcard en direct overmaken.
Klarna - achteraf betalen
Heb je gekozen voor achteraf betalen via Klarna dan werkt het nét iets anders. Na enkele dagen, ontvang je per e-mail een digitale factuur van Klarna. Je hebt 14 dagen de tijd om de factuur te betalen. De betalingsgegevens zijn terug te vinden op de digitale factuur. Voor vragen over de betaling of factuur, neem contact op met Klarna.
Betaling mislukt of geweigerd
Betaald met iDEAL, geen orderbevestiging ontvangen
Heb je betaald met iDEAL, maar twijfel je of je bestelling gelukt is of niet? Controleer eerst of het geld is afgeschreven. Als er geen geld is afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt. Je kunt dan de bestelling opnieuw plaatsen of de second-chance mail volgen die wij na enkele minuten versturen.
Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging van ons ontvangen? Het kan tot een uur duren voordat de betaling verwerkt is, wacht daarom eerst altijd even. Heb je na een uu nog geen orderbevestiging, neem dan contact op met onze klantenservice. Met behulp van je transactienummer kunnen we je snel helpen.
Afgekeurde creditcard betalingen
Het kan helaas gebeuren dat je betaling geweigerd wordt, dit is uiteraard heel vervelend. Wij vinden het belangrijk om onze klanten te beschermen tegen frauduleuze betalingen. Betalingen worden aan de hand van een groot aantal criteria goed- of afgekeurd. Een betaling kan bijv. worden afgekeurd als het adres niet overeen of wanneer de CVC code of vervaldatum niet juist is.
Afgekeurde Billink - achteraf betalen - betaling
Na het invoeren van jouw gegevens wordt er een credit check uitgevoerd op basis van de door jou ingevoerde gegevens. De mogelijkheid bestaat dat je naar aanleiding van deze check niet in aanmerking komt om gebruik te maken van Billink. Er kunnen verschillende redenen aan ten grondslag liggen waarom je niet in aanmerking komt om gebruik te maken van Billink. Indien je de exacte reden wilt weten waardoor de credit check jou heeft afgekeurd, dan dien je schriftelijk een verzoek hiertoe in te dienen bij Billink voorzien van een kopie van je paspoort.
Cadeaubon inwisselen
Cadeaubon of kortingscode toepassen
Cadeaubonnen van Kunst in Kaart zijn altijd leuk om te krijgen, maar nog leuker om er één weg te geven! Ga voor zekerheid en laat je ouders, opa & oma, vriend(in) zelf iets uitzoeken.
Betalen met een Kunst in Kaart kortingscode is eenvoudig. Bovenaan het betaalscherm kunt u de regel vinden: Heb je een kortingsbon? Klik hier om je code in te vullen. Klik op deze regel en vul de kortingscode in.
Bestelling wijzigen of annuleren
Kaarten
1. Kunst in Kaart doet er alles aan om u een goed product te leveren. Wij raden u aan de geleverde artikelen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren. Mochten de bestelde artikelen niet aan uw verwachtingen voldoen, dan dient u ons hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te stellen. Kunst in Kaart zal dan proberen eventuele problemen of klachten altijd in overleg met koper en op de best mogelijke manier op te lossen.
2. Tijdens de bedenktijd (14 dagen) zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
3. Koper heeft het recht de door van ondernemer geleverde artikelen binnen 14 dagen na de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen te retourneren m.u.v. gepersonaliseerde artikelen. Gepersonaliseerde artikelen zijn:
– Alle IXXI’s, deze komen tot stand overeenkomstig specificaties van de Koper, formaat, stijl, kaart, tekst.
– Gepersonaliseerde producten, bijv. een eigen ontwerp na overleg, stijl, titel, ondertitel, toevoeging op het drukwerk.
– Uitgelijnde kaarten; besteld u meerdere kaarten, dan worden deze zoals gemeld voor u uitgelijnd (tekst- stadsgrootte).
5. De artikelen kunnen worden geretourneerd in de originele verpakking. Koper is zelf verantwoordelijk voor
betaling van de gerelateerde verzendkosten.
6. Indien de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn en tijdig en correct zijn geretourneerd, voldoet ondernemer de betaalde prijs inclusief de verzendkosten, uiterlijk binnen 14 dagen na retourontvangst van de artikelen. Onder ongebruikt en onbeschadigd worden in dit verband ook schade door de geur van sigarettenrook. parfum of andere duidelijk aanwezige geuren verstaan.
Lijsten
1. Kunst in Kaart doet er alles aan om u een goed product te leveren. Wij raden u aan de geleverde artikelen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren. Mochten de bestelde artikelen niet aan uw verwachtingen voldoen, dan dient u ons hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te stellen. Kunst in Kaart zal dan proberen eventuele problemen of klachten altijd in overleg met koper en op de best mogelijke manier op te lossen.
2. Tijdens de bedenktijd (14 dagen) zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
3. Koper heeft het recht de door van ondernemer geleverde artikelen binnen 14 dagen na de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen te retourneren m.u.v. gepersonaliseerde artikelen. Gepersonaliseerde artikelen zijn:
– Alle IXXI’s, deze komen tot stand overeenkomstig specificaties van de Koper, formaat, stijl, kaart, tekst.
– Gepersonaliseerde producten, bijv. een eigen ontwerp na overleg, stijl, titel, ondertitel, toevoeging op het drukwerk.
– Uitgelijnde kaarten; besteld u meerdere kaarten, dan worden deze zoals gemeld voor u uitgelijnd (tekst- stadsgrootte).
5. De artikelen kunnen worden geretourneerd in de originele verpakking. Koper is zelf verantwoordelijk voor
betaling van de gerelateerde verzendkosten.
6. Indien de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn en tijdig en correct zijn geretourneerd, voldoet ondernemer de betaalde prijs inclusief de verzendkosten, uiterlijk binnen 14 dagen na retourontvangst van de artikelen. Onder ongebruikt en onbeschadigd worden in dit verband ook schade door de geur van sigarettenrook. parfum of andere duidelijk aanwezige geuren verstaan.
Winkelbeleid
Voor meer informatie zie: winkelbeleid
Bestelling beschadigd?
Excuses voor de beschadiging, uiteraard lossen wij dit graag zo snel mogelijk op door een nieuw exemplaar te sturen of u uw geld terug te storten. Mail hiervoor naar info@kunstinkaart.nl of meldt de klacht via het klachtenformulier.
Facturen
Ontvang ik een factuur?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging per mail dit is tevens je factuur. Heb je deze niet ontvangen, check dan even je spam/ongewenste mail. Wil je een zakelijke factuur, neem dan contact op.
Bezorgen en afhalen
Bezorgopties – PostNL
Gratis bezorging
Losse kaarten worden gratis verzonden via PostNL, dit geldt ook voor de PostNL afhaalpunten. Lijsten verzenden wij ook met PostNL tegen het normaal tarief. De extra kosten hiervoor zijn bij de lijstopties gegeven.
Status van je bestelling
Track & Trace
Wij proberen je altijd zo veel mogelijk op de hoogte te houden van jouw bestelling. Dit doen we aan de hand van een bestelbevestiging en een track & trace mail.
Nadat het pakket ons magazijn of drukkerij heeft verlaten, volg je het via de track & trace link die per mail wordt toegestuurd.
Pakket niet ontvangen
In de verzendbevestiging vind je de track & trace code. Controleer via de PostNL link of de tijdvakdindicatie van de levering mogelijk is verschoven of het de volgende dag wordt geleverd.
Controleer het bezorgadres, klopt dit niet? Neem dan contact op.
Heb je een niet thuis-bericht ontvangen in de brievenbus? Mogelijk is je pakket bij één van de buren afgeleverd of komt de bezorger op een nieuw bezorgmoment.
Is je kaart en of lijst beschadigd? Lees hier hoe je een klacht indient.
Adres wijzigen
Ben je onlangs verhuisd of heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd? Geef het zo snel mogelijk aan onze klantenservice. Wij kijken dan direct of we het adres van de zending nog aan kunnen passen.
Levertijd
Levertijd - kaarten
Nederland / België
De verwachte levertijd bedraagt 1 tot 4 werkdagen. Al onze kaarten worden (gratis) geleverd zonder lijst. De kaart(en) ontvang je in koker of enveloppe. (met uitzondering van ingelijste bestellingen)
Wereldwijd
Ons doel is om jouw bestelling binnen 8 tot 12 werkdagen bij jou in huis te hebben!
Al onze kaarten worden verzonden zonder lijst en ontvang je in een koker of enveloppe.
Na het bestellen van jouw favoriete kaart ontvang je een track&trace code van ons zodat je het proces van jouw bestelling altijd bij kunt houden!
Levertijd - Losse lijsten
De verwachte levertijd bedraagt 1 tot 2 werkdagen. Al onze lijsten worden verstuurd vanuit ons eigen magazijn.
Levertijd - Ingelijste kaarten
De verwachte levertijd bedraagt 2 tot 4 werkdagen.
Kwaliteit
Kwaliteit
Materiaal kaart
De kaarten worden gedrukt op 250 grams glanzend papier in CMYK / kleuren. Vanwege het feit dat een computer- / telefoonscherm RGB-kleur weergeeft, is er mogelijk een klein verschil tussen de kleur op jouw scherm en de werkelijke kleuren op papier. Ook is het mogelijk dat er een klein kleurverschil op zal treden wanneer een na-bestelling gedaan wordt, we drukken altijd binnen de kleurnormen. Dit betekent dat we volgens gecertificeerde proeven drukken. Een kleine afwijking komt soms voor. Is het kleurverschil te groot, dan herdrukken we. Bekijk de videoreview van Nikya voor een unboxing!
Materiaal lijst
De lijsten zijn gemaakt van MDF hout. Onze wissellijsten hebben plexiglas, dat licht en onbreekbaar is. Naast dat dit glas een mooi effect geeft aan de kaart, is het ook beschermend. Op de achterzijde van de lijst zijn twee ophangogen bevestigd, zodat u de lijst zowel horizontaal als vertical kunt gebruiken. De breedte van de lijst is 30 mm. Diepte 15 mm. Bekijk de videoreview van Nikya voor een unboxing!
Privacy
Wat doen jullie met mijn gegevens?
Kunst in kaart respecteert de privacy van alle gebruikers van haar website en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken je gegevens o.a. om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Lees meer over de Privacy Policy van Kunst in Kaart.
Niet goed? Geld terug
Voorwaarden: niet goed? geld terug
– Bij ons geldt altijd ‘Niet goed = geld terug’. Dus als een product niet voldoet aan de vermelde specificaties of kwaliteitseisen die je mag verwachten, neem dan contact met ons op via het klachtenformulier
– Bij beschadigde producten hopen we met een nieuwe levering het probleem te verhelpen – Bij verkeerd bestelde kaarten dien je deze zelf retour te sturen
– Het bedrag zal binnen twee weken terug worden gestort op dezelfde wijze als waarmee de betaling is verricht.