Gratis verzending | binnen 1-3 dagen in huis                                                                 Betaalopties Kunst in Kaart                                                                                            ⭐⭐⭐⭐⭐ 9,5/10     

Vandaag besteld, binnen 1-3 dagen gratis bezorgd

Corona en onze bezorging

Het coronavirus houdt ons allemaal bezig. Zolang dat veilig en gezond kan, blijven we op verantwoorde wijze bezorgen. Dit is belangrijk voor het maatschappelijk verkeer. De gezondheid en veiligheid van onze medewerkers, klanten en partners staan voorop. Daarom volgen we de algemene richtlijnen en aanwijzingen van het RIVM en andere autoriteiten. En hebben we maatregelen getroffen waar dat nodig is. We houden de ontwikkelingen nauwgezet in de gaten.

Sluiting winkels

Om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen, zijn niet-noodzakelijke winkels tijdelijk gesloten. Servicepunten waar je brieven en pakketten kunt versturen en ontvangen mogen beperkt open blijven. Veel PostNL-punten zijn gesloten. Ben je op zoek naar een PostNL-punt en wil je zeker weten dat die open is? Kijk kan hier.

Drukte post en pakketten

Door de sluiting van winkels en de feestdagen wordt er veel meer online besteld. Ook worden er in deze tijd veel kerst- en nieuwjaarskaartjes verstuurd. Door de drukte komen pakketten en kaarten misschien later. We doen er alles aan om de pakketten en post zo snel mogelijk te bezorgen! Wil je weten wanneer je post of pakket wordt bezorgd? Kijk op track & trace of in de PostNL-app voor actuele informatie.

Volg de dagelijkse update van onze partner PostNL
Klik hier

__

Staat er in de track & trace dat je bestelling vertraagd is? Dan zal je bestelling z.s.m. alsnog bezorgd worden, wij snappen dit vervelend is, maar kunnen hier niks aan versnellen, daar het pakket al in het sorteercentrum ligt.

Veelgestelde vragen

Door sluiting van niet-essentiële winkels zijn een groot deel van onze afhaalpunten gesloten. Daarom kun je momenteel voor minder afhaalpunten kiezen dan je van ons gewend bent. Op deze pagina kun je zien welke PostNL afhaalpunten nog open zijn. Ook kun je jouw retour inleveren bij veel Albert Heijn winkels.

Ja, de bezorgers houden afstand bij afleveren of zetten bestellingen bij je voordeur om fysiek contact te vermijden.

We volgen de RIVM-richtlijnen en nemen samen met de partijen die voor ons bezorgen hygiënemaatregelen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. De bezorgers weten wat ze moeten doen om gezond te blijven en zo hygiënisch mogelijk te werken. De bezorgers houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact.

Ja, door de toenemende online vraag naar artikelen in de huidige situatie kan je pakket helaas vertraging oplopen. Wij doen er alles aan je in deze tijd ons gemak en service te blijven bieden, maar dus soms wat minder snel dan je van ons gewend bent. Wij doen er alles aan om alles op tijd te verzenden. Wij hebben echter geen invloed op levertijden bij zowel PostNL als DHL, UPS en DPD.

We hebben voldoende voorraad.

De kans op besmetting via post of pakket is heel klein, maar we raden je uiteraard aan regelmatig je handen te wassen.

In de distributiecentras van de drukkerij, werkplaats en PostNL zijn verschillende voorzorgsmaatregelen genomen om medewerkers te beschermen tegen corona. Denk aan signing en looproutes, plexiglas tussen werkplekken, desinfectiepunten, verstrekken van mondkapjes en de inzet van corona keepers (medewerkers die collega’s helpen om zich aan de maatregelen te houden).

Updating…
  • Geen producten in je winkelmand.
De waardering van kunstinkaart.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.5/10 gebaseerd op 1548 reviews.