Gratis verzending | binnen 1-3 dagen in huis (PostNL)                                                      Betaalopties Kunst in Kaart                    

Privacy

Wat doen jullie met mijn gegevens?

Kunst in kaart respecteert de privacy van alle gebruikers van haar website en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken je gegevens o.a. om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen.  Lees meer over de Privacy Policy van Kunst in Kaart.

Bestelling beschadigd?

Bestelling beschadigd of niet tevreden over de kwaliteit?

Is je bestelling beschadigd aangekomen, niet de juiste kwaliteit of heb je een verkeerde bestelling binnen gekregen?

Vul hier ons klachtenformulier (zo snel mogelijk) in nadat je de bestelling binnen hebt gehad. Wij vragen je foto’s up te loaden van het probleem zodat we de volgende dag je bestelling kosteloos opnieuw kunnen verzenden!

Geen mail ontvangen?

Geen bevestigingsmail of track&trace mail gekregen?

Controleer eerst je spambox, mocht hij daar niet te vinden zijn, start de live-chat, mail naar info@kunstinkaart.nl of bel 030 207 27 22, we helpen je graag!

Retourbeleid 

1. Kunst in Kaart doet er alles aan om u een goed product te leveren. Wij raden u aan de geleverde artikelen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren. Mochten de bestelde artikelen niet aan uw verwachtingen voldoen, dan dient u ons hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te stellen. Kunst in Kaart zal dan proberen eventuele problemen of klachten altijd in overleg met koper en op de best mogelijke manier op te lossen.

2. Tijdens de bedenktijd (14 dagen) zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

3. Koper heeft het recht de door van ondernemer geleverde artikelen binnen 14 dagen na de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen te retourneren m.u.v. gepersonaliseerde artikelen.

Gepersonaliseerde artikelen zijn:
– Alle IXXI’s, deze komen tot stand overeenkomstig specificaties van de Koper, formaat, stijl, kaart, tekst.
– Gepersonaliseerde producten, bijv. een eigen ontwerp na overleg, stijl, titel, ondertitel, toevoeging op het drukwerk.
– Uitgelijnde kaarten; besteld u meerdere kaarten, dan worden deze zoals gemeld voor u uitgelijnd (tekst- stadsgrootte).

5. De artikelen kunnen worden geretourneerd in de originele verpakking. Koper is zelf verantwoordelijk voor betaling van de gerelateerde verzendkosten.

6. Indien de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn en tijdig en correct zijn geretourneerd, voldoet ondernemer de betaalde prijs inclusief de verzendkosten, uiterlijk binnen 14 dagen na retourontvangst van de artikelen. Onder ongebruikt en onbeschadigd worden in dit verband ook schade door de geur van
sigarettenrook. parfum of andere duidelijk aanwezige geuren verstaan.

Retouradres:
Kunst in Kaart Retouren
Schaperlaan 20
3705KH Zeist

Webwinkel Keurmerk en klantebeoordelingen
Updating…
  • Geen producten in je winkelmand.

De waardering van kunstinkaart.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.5/10 gebaseerd op 766 reviews.